Maak het combineren inzichtelijk door te meten. Met Google Analytics komt u erachter.
Door het inzetten van diverse kanalen, zoals de e-mailnieuwsbrief, website, sociale media en Google My Business kunt u het bereik van uw verhaal vergroten. Na het verspreiden is het belangrijk om het bereik per kanaal te meten. Hoeveel mensen hebben op de betreffende link geklikt en via welk kanaal? Een voorbeeld geeft meer duidelijkheid.
Vitae, amet amet in maecenas aliquet ipsum. Lobortis bibendum ut massa lorem blandit pellentesque in varius facilisis. Id lectus in nibh sit sem tristique pharetra .
Tincidunt dictum nec sodales nunc viverra massa. Egestas sed id nunc arcu malesuada adipiscing orci id turpis. Convallis mollis vulputate quam egestas.
Stel, u heeft een persbericht of zelf iets geschreven over bijv. het onderhoud van de auto. Welk stappenplan gebruiken we dan?
Gebruik alle kanalen die er zijn en meet wat de resultaten zijn.
Het dashboard van Google Analytics waar de diverse kanalen staan beschreven:
Latest articles
Google Ads: De sleutel tot succes voor autobedrijven
Google Ads: De sleutel tot [...]
Bestandsnaam afbeelding zo belangrijk voor Google?
Het belang van een goede [...]
Kan een video in de e-mail nieuwsbrief?
Het antwoord is heel kort: [...]
CycleSoftware start samenwerking met GW Management
Door een nieuwe samenwerking met [...]