Maak het combineren inzichtelijk door te meten. Met Google Analytics komt u erachter.
Door het inzetten van diverse kanalen, zoals de e-mailnieuwsbrief, website, sociale media en Google My Business kunt u het bereik van uw verhaal vergroten. Na het verspreiden is het belangrijk om het bereik per kanaal te meten. Hoeveel mensen hebben op de betreffende link geklikt en via welk kanaal? Een voorbeeld geeft meer duidelijkheid.
Vitae, amet amet in maecenas aliquet ipsum. Lobortis bibendum ut massa lorem blandit pellentesque in varius facilisis. Id lectus in nibh sit sem tristique pharetra .
Tincidunt dictum nec sodales nunc viverra massa. Egestas sed id nunc arcu malesuada adipiscing orci id turpis. Convallis mollis vulputate quam egestas.
Stel, u heeft een persbericht of zelf iets geschreven over bijv. het onderhoud van de auto. Welk stappenplan gebruiken we dan?
Gebruik alle kanalen die er zijn en meet wat de resultaten zijn.
Het dashboard van Google Analytics waar de diverse kanalen staan beschreven:
Latest articles
Mail komt in de spambox
Een spamfilter zou eigenlijk alleen [...]
Databasevervuiling: waarom gebeurt dit?
Nog regelmatig komen wij vervuilde [...]
We versturen minder e-mails
Databasevervuiling, daar hebben we het [...]
Niet de moeite nemen om uit te schrijven?
Een van de meest effectieve [...]